dinsdag 30 december 2014

Leuke liedjes voor in de vakantie.

Na een tijdje niks gepubliceerd te hebben, hier weer een nieuw logje.  Ik ben zelf altijd op zoek naar leuke liedjes om te luisteren. Ik heb niet echt een favoriete artiest, maar ik kan wel één liedje de hele tijd luisteren. Hierbij een paar leuke nummers voor in de kerstvakantie, veel luisterplezier :)
  1.  Ik ben helemaal verliefd op het liedje DANGEROUS van David Guetta (feat. Sam Martin). Het is een heel goed ritme en je kan lekker meebleren. Ik vind sowieso de liedjes van David Guetta heel goed, omdat er een mooie beat in zit.
  2.   Het liedje NOTHING REALLY MATTERS van Mr.Probz is zo mooi! Het is niet echt een vrolijk liedje maar de tekst is heel lief, en bij deze geldt ook: lekker meebleren! Ook het liedje WAVES van Mr.Probz is een aanrader.
  3.  Ed Sheeran heeft een nieuw album uitgebracht: ‘X’. Het zijn allemaal hele goede liedjes, maar mijn favorieten op dit moment zijn THINKING OUT LOUD, TENERIFE SEA, PHOTOGRAPH en AFIRE LOVE.
  4.  Het liedje OUTLINES (radio edit) van Mike Mago&Dragonette is echt een goed nummer. Het heeft een goede beat en je kan lekker met de tekst meebleren.
  5. Het liedje SHOWER van Becky G vind ik een leuk lied omdat het lekker snel gaat. Ook is het zinnetje “Dancing in the mirror, singing in the shower” is heel erg relatable.
  6. WHENTHE BEAT DROPS OUT (Marlon Roudette) en COOL KIDS (Echosmith) vind ik ook hele goede nummers, vanwege het snelle ritme.
  7. Last but not least: SEXY ALS IK DANS van Nielson. Het nummer is al best wel oud, maar het blijft een lekker dansnummer!

Geen opmerkingen: