dinsdag 11 november 2014

Mijn 'eerste' logje :)

Na een lange tijd heb ik besloten weer te gaan bloggen. Ik heb de laatste tijd meer interesse gekregen in mode en meidenblogs en ik ben trouw lezer van girlscene. Na een lange tijd leek het me leuk weer te beginnen met een blog, desnoods alleen voor mijn eigen behoeftes.


Toen ik jong was begon mijn moeder een blog. Het leek mij zo leuk allemaal kleine berichtjes te schrijven over mijn leven, dus ik had een blog opgezet. Dat begon na een tijdje te vervelen, omdat ‘er veel coolere dingen te doen waren’. Nu zijn we dus een hele tijd verder, ik zit inmiddels in de 3de klas van het TVWO, en het leek me weer leuk een blog te beginnen. Kleine of iets grotere verhalen over mijn leven, school of andere leuke dingen waar bijna al de meiden van mijn leeftijd zich mee bezig houden. Misschien begint dit over een paar maanden ook wel te vervelen, maar voor nu is het goed. 

Geen opmerkingen: